Jirka Novák

Před nedávnem jsem dostudoval a nabírám nové zkušenosti mimo Evropu. Momentálně se nacházím na Maledivách ;-)
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 445x

Seznam rubrik

Jirka Novák

Co mi přijde zajímavé! Zatím! (EV)

Teď se lehce podíváme na věci, které mě v Malé zaujaly :-) Kupříkladu, jak jsou Maledivci pořádní, jak je to tu s provozem na silnici.

3.6.2014 v 22:02 | Karma: 6,57 | Přečteno: 265x | Diskuse| Cestování

Jirka Novák

Maledivský úvod

Jak se to stalo, že jsem ocitl na Maledivách? Hledal jsem, hledal jsem práci, stáž mimo Evropu, až došlo na Maledivy a už jsem tady. Tímto blogem se chci s Vámi, moji drazí čtenáři, podělit o své zážitky, které budu zažívat během svého pracovního pobytu na Maledivách. Už jsem sice jednou blogoval, ale neřekl bych, že jsem zkušený blogger. Ale rád bych se zlepšil.

24.5.2014 v 7:22 | Karma: 11,80 | Přečteno: 620x | Diskuse| Cestování